مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-04ورزشي

لیگ فوتبال بانوان فرسایشی شده است / صاحب میدان بودیم


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امسال تلاش های زیادی برای برگزاری مناسب لیگ شده است اما فشارهای بیرونی مانع برنامه ریزی درست و باعث فرسایشی شدن لیگ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیان محمودی بعدازظهر جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بانوان که با نتیجه مصافی همراه بود، اظهار داشت: در بازی همواره توپ و میدان در دست ما بود اما با این وجود گل ما آفساید گرفته شد.

وی افزود: روی یک صحنه که امیدوارم فیلم آن موجود باشد یک پنالتی روی بازیکن ما اعلام نشد، من با چشم های خودم دیدم که خطای پنالتی رخ داد اما داور خطایی نگرفت که فکر می کردم در این صحنه حواس داور وسط به کمک داور بود و صحنه را ندید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن وقت کشی کردند، ادامه داد: ما می توانستیم برنده بازی باشیم، حتی توانایی زدن دو گل نیز داشتیم اما این اتفاق رخ نداد امیدوارم در ادامه راه دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

غیبت 7 بازیکن سپاهان وی با اشاره به غیبت 7 بازیکن تیم اضافه کرد: غیبت این بازیکنان دلایل مختلفی داشت، چند بازیکن ملی وش ما در اردوی تیم ملی در هند مبتلا به کرونا شدند و چند بازیکن دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که برنامه های ما را بهم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتبال بانوان فرسایشی شده است / صاحب میدان بودیم

لیگ فوتبال بانوان فرسایشی شده است / صاحب میدان بودیم