مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-04سياسي

مافیا بر صنعت خودرو و لوازم خانگی حاکم است


مافیاهای حاکم بر دو صنعت خودرو سازی و همچنین لوازم خانگی سوار بر گرده مردم کالاهای بی کیفیت و گران در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

- ، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته بسطام در آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و فوت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بیان کرد: علما از جمله برکات جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر و در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب از مسئولان و کسانی که انقلاب را لمس کردند انتظار داریم برکات این انقلاب و نظام را برای نسل امروز تشریح کنند، تاکید کرد: جهاد تبیینی امروز در برابر هجمه های دشمنان که به خصوص نسل جوان را مورد هجمه قرار داده، اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه بسطام همچنین گفت: با توجه به شرایط بحرانی خواهیم ماند.

رضوی نسب در ادامه به مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به تولیدکنندگان خودرو و لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: دو مافیای حاکم بر این دو صنعت سوار بر گرده مردم کالاها و خودروی بی کیفیت و گران در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و این عمل در نتیجه عدم مدیریت صحیح است.

وی افزود: بر این رفتارها نامی جز دزدی از بیت المال و مردم نمی توان نهاد آن هم در شرایطی که کشورهای غربی و آل سعود برای کشور ما دندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیا بر صنعت خودرو و لوازم خانگی حاکم است

مافیا بر صنعت خودرو و لوازم خانگی حاکم است