مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-04سياسي

جوانان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنند


نباید دستاورد و ارزش های انقلاب اسلامی تحریف شود در این راستا نیاز است جوانان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه و با عوامل آن آشنا شوند.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: نباید دستاورد و ارزش های انقلاب اسلامی تحریف شود در این راستا نیاز است جوانان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه و با عوامل آن آشنا شوند.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: ماه رجب ماه توبه و استغفار است که باید از این ظرفیت برای بخشش گناهان و تقویت بنیه دینی و مذهبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمات و تلاش امام راحل، بزرگان دینی، شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی واجب است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی منصفانه قضاوت شود چراکه در 43 سال گذشته با همه این گرفتاری ها و فشارها که دشمنان بر ملت ایران تحمیل کردند نیاز است که بررسی شود که با مقاومت به چه افتخارات دست یافته ایم.

دشتی تصریح کرد: حرکت انقلابی مردم ناشی از ولایت و مرجعیت برای مبارزه با ظلم و ستم است، ملت با تبعیت از امام راحل برای مبارزه با ظلم، فساد، تبعیض و توجه به ارزش های دینی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنند

جوانان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنند