مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-04سياسي

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقرار نظام ولایی است


نبایست در کشور اسلامی فردی به حدی جسور باشد که به مجری قانون تعرض کند و این وضعیت پسندیده نیست و امیدوارم مسئولین مسائلی را بیاندیشند که افسران نیروی انتظامی نیز بتوانند در برابر اراذل و اوباش از خود به خوبی دفاع کنند.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه موقت بندرعباس گفت: نبایست در کشور اسلامی فردی به حدی جسور باشد که به مجری قانون تعرض کند و این وضعیت پسندیده نیست و امیدوارم مسئولین مسائلی را بیاندیشند که افسران نیروی انتظامی نیز بتوانند در برابر اراذل و اوباش از خود به خوبی دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رییسی ظهر امروز (15 بهمن ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: همه ما بایستی در ماه رجب توجه به خودشان کنند چرا که طبق بیان امام علی(ع) مردم باید پاسبانی برای خود نیز بگذارند و نسخه دین و معارف الهی نیز این است که انسان ها خودشان مراقب خودشان باشند و خود مراقبتی کنند.

وی افزود: آزادی، آزادگی و بندگی باید در ماه رجب در دستورکار مردم قرار گیرد همانطور که امام راحل(ره) و حاج قاسم عزیز فقط بندگی خدا را کردند و به عناوین استفاده شده در دنیا استفاده نکردند به طوری که می بینیم شهید سلیمانی با آن مقام بالای نظامی می خواهد بر روی مزارش بنویسند سرباز و این یعنی اینکه حاج قاسم فقط بنده خدا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقرار نظام ولایی است

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقرار نظام ولایی است