مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-04بين الملل

تحرکات امارات برای بازگرداندن سوریه به اتحادیه عرب


پس از گزارش منابع خبری درباره مخالفت برخی کشورها با بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، منابع آگاه از تکاپوی امارات برای بازگرداندن دمشق به این اتحادیه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی از کشورهای عربی در تلاش برای بازگردان سوریه به اتحادیه عرب و فیصله دادن به این پرونده در اجلاس آتی این اتحادیه هستند.

برخی منابع در اتحادیه عرب به روزنامه العربی الجدید   خبر دادند که امارات پیوسته در حال رایزنی در این زمینه است و بنا دارد با بازگرداندن دمشق به اتحادیه عرب به این قضیه فیصله دهد.

منابع مذکور به اظهارات اخیر احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب اشاره کردند که از برگزاری یک نشست در کویت به منظور پایان دادن به این پرونده سخن به میان آورده بود.

منابع یادشده می گویند که ابوالغیط با هماهنگی امارات سعی دارد به اختلافات در این خصوص خاتمه دهد.

این منابع که به نام آن ها نیز اشاره ای نشده، می گویند که هیجان و تکاپوی احمد ابو الغیط برای فیصله دادن به این پرونده به این دلیل است که ابوظبی به او وعده داده از تمدید مأموریتش به عنوان دبیرکل اتحادیه عرب حمایت کند و تخصیصات مالی او را افزایش دهد.

منابع مذکور اضافه کردند که ابوظبی هچنین اخیرا با واشنگتن درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب گفت و گو کرده است آن هم در شرایطی که آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات امارات برای بازگرداندن سوریه به اتحادیه عرب

تحرکات امارات برای بازگرداندن سوریه به اتحادیه عرب