مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-04سياسي

سیاست ما دستگیری و ارشاد پرسنل خطاکار است نه مچ گیری


حجت الاسلام وال سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: من هم مثل سایر افراد گاهی خطا می کنم و از این رو سیاست بنده در کار دستگیری است نه مچ گیری و سعی ام بر این است که همواره خدمتگزار .

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: سیاست بنده در کار دستگیری است نه مچ گیری و سعی ام بر این است که همواره خدمتگزار زیر مجموعه خود در دستگاه انتظامی باشم.

حجت الاسلام وال سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: من هم مثل سایر افراد گاهی خطا می کنم و از این رو سیاست بنده در کار دستگیری است نه مچ گیری و سعی ام بر این است که همواره خدمتگزار زیر مجموعه خود در دستگاه نیروی انتظامی باشم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنده جز به رشد و تعالی معنوی نیروهای زیر مجموعه خود در ناجا، به چیز دیگری نمی اندیشم و عمل نمی کنم و نیروها اگر این موضوع را بدانند، قطعا محبت و اعتماد دو جانبه میان من و آن ها بیشتر خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: متاسفانه ما نمی توانیم همه موارد مذکور را به همه همکاران برسانیم و منتقل کنیم و اگر کسی از پرسنل ما در نیروی انتظامی برای بار اول خطایی مرتکب شد، قابل بخشش است و ما به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ما دستگیری و ارشاد پرسنل خطاکار است نه مچ گیری

سیاست ما دستگیری و ارشاد پرسنل خطاکار است نه مچ گیری