مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 07:372022-02-04سياسي

اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی برای پروژه سد پلرود رودسر


نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به درخواست اعتبار 350 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه سد پلرود، گفت: در سفر رییس جمهور به گیلان 300 میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافت.

- ، حجت الاسلام محمد صفری شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به تشکیل صندوق های سرمایه گذاری در استان ها، اظهار کرد: این صندوق ها علاوه بر مزایا، معایبی نیز برای استان های کوچک و شهرستان ها دارد و آنها را از توسعه عقب نگه می دارد و راهکار نیز این است که دولت از ردیف های دیگری مبلغ برای تشکیل این صندوق ها تعریف کند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه مدیریت حوزه شهری با شهرداری بوده و یکی از ضعف های دولت این است که از شهرها حمایت مالی نمی کند، افزود: شهرداری به صورت خودگردان و از منابع محدود برای مدیریت شهری استفاده می کنند و انتظار می رود که این مشکل در لایحه بودجه 1401 برطرف شود.

وی با اشاره به درخواست اعتبار 350 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه سد پلرود، تصریح کرد: در جریان سفر رییس جمهور به گیلان اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان برای پروژه سد پلرود مصوب شد.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه جهت بهره برداری از پروژه سد پلرود به اعتبار 450 میلیارد تومانی برای تکمیل جاده جایگزین این پروژه نیازمندیم، افزود: در حال پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی برای پروژه سد پلرود رودسر

اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی برای پروژه سد پلرود رودسر