مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-03بين الملل

الوفاق: هر گونه توافق امنیتی یا نظامی بین آل خلیفه و تل آویو، مشروعیت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعیت الوفاق بحرین ضمن اعلام مخالفت با سفر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صیهونیستی به منامه، تأکید کرد که رژیم آل خلیفه به عنوان رژیم حاکم بر این کشور، - جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد که هر گونه توافق امنیتی یا نظامی رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی از نظر حقوقی و قانونی، مشروعیت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعیت الوفاق بحرین ضمن اعلام مخالفت با سفر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صیهونیستی به منامه، تأکید کرد که رژیم آل خلیفه به عنوان رژیم حاکم بر این کشور، هیچ اختیاری به نمایندگی از ملت برای انجام این کار ندارد.

پایگاه خبری مرآه البحرین، به نقل از جمعیت الوفاق گزارش داد، رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه وزیر جنگ این رژیم به صورت از پیش اعلام نشده، وارد بحرین شد و این جمعیت نیز از طریق رسانه های رژیم آل خلیفه، پیگیر حرکات وزیر صهیونیست بوده است.

این جمعیت تصریح کرد، هر گونه توافق امنیتی یا نظامی با رژیم صهیونیستی از نظر حقوقی و قانونی، مشروعیت ندارد و مخالف هستیم که وزیر جنگ [صهیونیست]، خاک بحرین را نجس کند.

سفر وی را نیز در راستای تحریک احساسات همه مردم بحرین می دانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوفاق: هر گونه توافق امنیتی یا نظامی بین آل خلیفه و تل آویو، مشروعیت ندارد

الوفاق: هر گونه توافق امنیتی یا نظامی بین آل خلیفه و تل آویو، مشروعیت ندارد