مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-03سياسي

توسعه فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی فلسفه وجودی شبکه خادمیاری رضوی است


دبیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: توسعه فرهنگ رضوی و فرهنگ کمک به نیازمندان فلسفه وجودی شبکه خادمیاری رضوی در سراسر کشور و این استان است.

- ایسنا/مرکزی دبیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: توسعه فرهنگ رضوی و فرهنگ کمک به نیازمندان فلسفه وجودی شبکه خادمیاری رضوی در سراسر کشور و این استان است.

محمد بخشی پنجشنبه 14 بهمن ماه در جلسه هم اندیشی، تعامل و کارگاه آموزشی مسئولین کانون های مرکزی خدمت رضوی و مسئولین آموزش سامانه خادمیاری شهرستان های اراک، ساوه، خمین و شازند که به میزبانی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: کانون های خادمیاری محور تجمع آحاد مختلف مردم و بهره گیری برای مأموریت های مشخص شده در شبکه خادمیاری برای محرومیت زدایی است.

وی افزود: فراهم کردن بستر یاوران رضوی در کنار خادمیاران موجب شده تا ساختار شبکه خادمیاری توسعه یافته و به سمت تکمیل ساختار پیش برویم تا بتوان بخشی از نیازهای جامعه فقر را تامین کرد.

بخشی افزود: حضور کاروان های زیر سایه خورشید در دهه کرامت و رنگ و بو گرفتن نقاط مختلف کشور با حال و هوای امام رضایی بهانه ای شد تا شبکه خادمیاران در سراسر کشور تشکیل شود و امروز به یک شجره طیبه ای با ظرفیت مردمی تبدیل شده و بازوی پرتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی فلسفه وجودی شبکه خادمیاری رضوی است

توسعه فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی فلسفه وجودی شبکه خادمیاری رضوی است