مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-03سياسي

بوعلی: قصد عده ای محدودیت حرکت های جهادی بود


متاسفانه برخی می خواستند که حرکت های جهادی را محدود کنند و اقدام آنها را به عنوان حرکت مردمی و مشارکت نیروهای مردمی می خواندند و به دنبال حذف حرکت های جهادی و به حاشیه کشاندن این فرهنگ غنی بودند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: متاسفانه برخی می خواستند که حرکت های جهادی را محدود کنند و اقدام آنها را به عنوان حرکت مردمی و مشارکت نیروهای مردمی می خواندند و به دنبال حذف حرکت های جهادی و به حاشیه کشاندن این فرهنگ غنی بودند.

سردار یدالله بوعلی پنج شنبه 14 بهمن در سومین انتخابات مجمع جهادگران فارس گفت: گروه های جهادی همان بخشی از بسیج هستند که به صورت میدانی تر و عملیاتی تر حضور پیدا می کنند و نقش آفرینی می نمایند و در هر جایی لازم باشد اقدام به فعالیت و رفع آن مشکل میکنند.

او افزود: گروه های جهادی ساختار دارند و ظرفیت ها و چارت آنها مشخص است اما محدود به این موارد نیستند بلکه اقدام فراتر از این موارد را انجام می دهند و در رخدادها و حوادث بر اساس نیاز آن موقعیت ساختاری را تعریف و تلاش می کنند تمام ظرفیت موجود و دستگاه های دیگر را دعوت، جذب و استفاده کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: این افراد به دنبال انجام تکلیف هستند و خود را محدود به زمان و سیستم های اداری و چارت ها نمی کنند البته نسبت به هماهنگی با چارچوب بسیج توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوعلی: قصد عده ای محدودیت حرکت های جهادی بود

بوعلی: قصد عده ای محدودیت حرکت های جهادی بود