مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-03سياسي

سیره امام خمینی(ره) در اقامه نماز و واجبات دینی مثال زدنی است


امام خمینی(ره)، الگوی مثال زدنی در زمینه اقامه واجبات دینی به ویژه نماز است و سیره ایشان باید مورد مطالعه قرار گیرد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر پنجشنبه در اجلاس استانی نماز رمز ایثار و شهادت اظهار داشت: خدا خالق انسان و مالک روز قیامت و کل الکمال است، اظهار داشت: عبادت خدا واجب است و به جا نیاوردن نماز یا سبک شمردن آن، قهر با خدا و خسارت بزرگی است.

وی عنوان کرد: نماز اصل و ریشه و استخوان بندی همه اعمال است و نماز واقعی انسان را در مسیر مستقیم قرار داده و از انحراف و گمراهی مصون می دارد.

ناصری با گرامیداشت ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: امام راحل برای نماز ارزش بسیاری قائل بود و در هر کجا که بود، وقت نماز که فرا می رسید، لحظه ای در اقامه نماز اول وقت تعلل نمی کرد.

وی با اشاره به خاطره ای از امام خمینی (ره) در دوران تبعید اظهار داشت: زمانی که امام خمینی (ره) با جمعیتی از خبرنگاران در حال مصاحبه بود، ناگهان متوجه زمان نماز شد، مصاحبه ای ضبط می شد تا میلیون ها نفر در دنیا تماشا کنند را رها کردند و به اقامه نماز پرداختند.

ناصری، امام خمینی (ره) را الگویی کامل در زمینه پرداختن به واجبات دینی به ویژه نماز دانست و گفت: امام همواره در مسیر خدا قدم برداشت و لحظه ای از یاد خدا غافل نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره امام خمینی(ره) در اقامه نماز و واجبات دینی مثال زدنی است

سیره امام خمینی(ره) در اقامه نماز و واجبات دینی مثال زدنی است