مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-03اقتصادي

خبر خوش مدیرعامل دخانیات برای توتون کاران گلستانی


مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در دیدار با استاندار و معاون اقتصادی استانداری گلستان، ضمن اعلام خرید نقدی همه توتون های کشاورزان گلستانی گفت: - اخبار شرکت ها: محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در سفر به استان گلستان با استاندار و معاون اقتصادی استانداری گلستان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه شرکت دخانیات ایران قدمت صدساله دارد، افزود: در دهه های گذشته هم در حوزه تولید و هم در حوزه کشت از رضایتمندی توتونکاران برخوردار بودیم ولی در یک دهه ی اخیر، به خاطر سیاست های نادرست و اشتباه خصوصا در حوزه قیمت گذاری توتون دچار زیان های زیادی شدیم که موجب ورود دلالان به عرصه دخانیات شد و کشت توتون داخل از ده هزار تن به زیر هزار تن رسید.

شیخان ضمن اعلام حمایت از کشاورزان، گفت:  از مسئولین استانداری بخصوص استاندار می خواهیم که ما را در حمایت از توتون کاران گلستانی یاری و کمک کنند.

وی با آمادگی خرید نقدی تمام توتون های انبار شده از کشاورزان گلستانی بیان کرد که توصیه ما به کشاورزان این است که توتون های خود را به شرکت دخانیات بفروشند چون بهترین خریدار شرکت دخانیات ایران می باشد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران رویکرد صادراتی را بهترین مسیر برای محکم شدن رابطه شرکت دخانیات با کشاورزان دانست و با اشاره به مرغوبیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مدیرعامل دخانیات برای توتون کاران گلستانی

خبر خوش مدیرعامل دخانیات برای توتون کاران گلستانی