مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-03اجتماعي

توسعه مدارس شبانه روزی و پوشش تحصیلی دانش آموزان روستایی کردستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت، از توسعه مدارس شبانه روزی و پوشش دانش آموزان روستایی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت، از توسعه مدارس شبانه روزی و پوشش دانش آموزان روستایی در سطح استان خبر داد.

رشید قربانی در گفت وگو با ایسنا با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش آموزش و پرورش پرداخت و با بیان اینکه در سال 57 تنها تعداد 7 مدرسه شبانه روزی در سطح استان دایر بود، اظهار کرد: هم اکنون 107 مدرسه شبانه روزی در استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در سال 57 تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه روزی 789 نفر بودند، عنوان کرد: با توسعه و تجهیز این مراکز، هم اکنون 16 هزار و 339 نفر از دانش آموزان روستایی و واجد شرایط در مدارس شبانه روزی تحصیلی و از امکانات خوابگاهی و رفاهی برخوردار هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از فعالیت کارگاه های خوداتکایی در جوار مدارس شبانه روزی خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 78 کارگاه خوداتکایی در 60 مرکز شبانه روزی استان فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدارس شبانه روزی و پوشش تحصیلی دانش آموزان روستایی کردستان

توسعه مدارس شبانه روزی و پوشش تحصیلی دانش آموزان روستایی کردستان