مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-03سياسي

پیشبرد انقلاب نیاز به آینده پژوهی و برنامه ریزی دارد


آینده نتیجه همین امروز است اگر امروز برای 40 سال آینده برنامه ریزی کردید می توانید در آینده از آن نتیجه بگیرید حال آنکه اگر آن برنامه ریزی برای ساختن یا ویران کردن باشد همان نتیجه را خواهد داد.

- ایسنا/قم پژوهشگر حوزه سیاسی گفت: آینده نتیجه همین امروز است اگر امروز برای 40 سال آینده برنامه ریزی کردید می توانید در آینده از آن نتیجه بگیرید حال آنکه اگر آن برنامه ریزی برای ساختن یا ویران کردن باشد همان نتیجه را خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در کرسی آزاداندیشی با عنوان آینده پژوهی انقلاب اسلامی که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد، عنوان کرد: آینده پژوهی موضوع جدیدی است که در دنیای امروز ایجادشده و مورد توجه قرار گرفته است اما در معارف دینی و آیات و روایات ما کلید واژه های بسیاری در مورد آینده نگری و دوراندیشی وجود دارد که مسلمانان را به مسئله نگاه و توجه به آینده تشویق می کند.

وی افزود: مصداق برجسته آینده همان مسئله قیامت است که در انتظار همه مردم بوده که موضوعی عام و جهان شمول محسوب می شود و به دین داران در خصوص ساختن آینده خود تأکید شده است که خود را در معرض جهنم و آتش دوزخ قرار ندهند که این مسئله مصداق دقیق آینده نگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد انقلاب نیاز به آینده پژوهی و برنامه ریزی دارد

پیشبرد انقلاب نیاز به آینده پژوهی و برنامه ریزی دارد