مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-03فرهنگي

محصولات فرهنگی بر شکل گیری شاکله شخصیت افراد موثر است


مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد با اشاره به تأثیر مصرف محصولات فرهنگی بر شاکله شخصیت افراد، گفت: توجه به محصولات فرهنگی ضروری است.

- ، اسماعیل جانعلی پور پیش از ظهر پنج شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی گیلان با بیان اینکه جشنواره فیروزه جشنواره توجه به محصولات فرهنگی است، گفت: در دنیای امروز محتوا نیز جز محصولات فرهنگی محسوب می شود و الگوهای فرهنگی هر کشوری بر ریل محصولات فرهنگی حرکت می کند.

مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کالای فرهنگی از سه ویژگی برخوردار است، ادامه داد: کالای فرهنگی کالای استراتژیک بوده و اثرگذاری و ماندگاری بالایی دارد و در صورت عدم حفظ آن، دچار خسران می شویم.

وی با بیان اینکه مصرف محصولات فرهنگی روی شاکله شخصیت افراد مؤثر است، تصریح کرد: محصولات فرهنگی بر اقتصاد ملی و نسل ها اثرگذار است.

جانعلی پور با اشاره به اینکه کالاهای فرهنگی به دیپلماسی توجه دارد، بیان کرد: دیپلماسی عمومی بر افکار مردم اثرگذار و مهم تر بر دیپلماسی رسمی بوده و محصولات فرهنگی نیز جز همین دیپلماسی عمومی است.

مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید لزوم توجه به ویژگی اقتصادی محصولات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات فرهنگی بر شکل گیری شاکله شخصیت افراد موثر است

محصولات فرهنگی بر شکل گیری شاکله شخصیت افراد موثر است