مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-03اقتصادي

رفع تصرف 140 هکتار از اراضی ملی در بوشهر/ 193 میلیارد به بیت المال بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی جمادی رییس کل دادگستری استان بوشهر در جمع خبرنگاران از رفع تصرف و قلع وقمع بنا در اراضی ملی و ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی به  میزان  140 هکتار  در محدوده شهر اهرم- بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با دستور قضایی و حضور دادستان شهرستان تنگستان صورت پذیرفت که ارزش آن  بالغ بر 193 میلیارد تومان برآورد شده است.

جمادی تصریح کرد: از این مقدار 101 هکتار از اراضی ملی در محدوده شهر اهرم بوشهر بود که از تصرف اشخاص  خارج و ساخت و سازهای غیر مجاز نیز قلع و قمع و به دولت برگشت داده شد که ارزش برآورد شده این اقدام بالغ بر 186 میلیارد تومان بوده است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: در اقدام بعدی نیز 21 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاوری به میزان 400 هزار مترمربع که در محدوده شهر اهرم بود قلع و قمع صورت گرفت و به وضع سابق برگشت داده شد که ارزش برآورد شده آن بیش از هفت میلیارد تومان بود که از خرده و کوچک شدن این اراضی جلوگیری به عمل آمد.

جمادی بر حفظ حقوق بیت المال تاکید کرد و اظهار داشت: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه براینکه قلع وقمع بنا را در پیش دارد، جرم مرتکب و قابل تعقیب و پیگیری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 140 هکتار از اراضی ملی در بوشهر/ 193 میلیارد به بیت المال بازگشت

رفع تصرف 140 هکتار از اراضی ملی در بوشهر/ 193 میلیارد به بیت المال بازگشت