مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-03سياسي

مخالفت فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهید در سازمان های دیگر


دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس از مخالفت این فراکسیون با ادغان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان های دیگر خبر داد و گفت: حمایت از خانواده شهدا، - علی حدادی دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مجموعه امور ایثارگران که شامل بنیاد شهید و امور ایثارگران می شود زیر نظر مقام معظم رهبری است و نباید برخی افراد طرحی را برای ادغام این مجموعه در سایر سازمان ها  تدوین کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان ویژه است و ما نسبت به این موضوع حساس هستیم و معتقدیم موضوع ایثارگران، بنیاد شهید و خانواده شهدا و جانبازان بایستی در مجموعه ای مستقل پیگیری شود.

وی افزود: طرح مباحثی برای ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان های دیگر نبایستی قبل از بررسی در بخش های مختلف به صورت عمومی انتشار پیدا کند.

  دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع طرحی که یکی از نمایندگان در خصوص ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان های دیگر مطرح کرده را در فراکسیون ایثار و شهادت مجلس بررسی کردیم و این فراکسیون به صورت شفاف و علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهید در سازمان های دیگر

مخالفت فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهید در سازمان های دیگر