مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-03اقتصادي

یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در آذربایجان شرقی پلمب شد


مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور به علت تخلفات بهداشتی در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور به علت تخلفات بهداشتی در استان خبر داد.

امیرحسین بهداد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به عدم تمدید اعتبار پروانه بهداشتی بهره برداری توسط مسئولین این کشتارگاه و عدم پایبندی مدیریت کشتارگاه مذکور به تعهدات خود در خصوص رفع مشکلات و نواقص بهداشتی کشتارگاه، مجدداً با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت کشتارگاه مزبور ممانعت به عمل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالیان گذشته تذکرات شفاهی و کتبی عدیده ای از سوی کارشناسان شهرستانی و استانی به مدیریت و مسئولین فنی و بهداشتی ابلاغ شد که با کم توجهی آنها روبرو شده است.

بهداد افزود: فعالیت این کشتارگاه در ماه گذشته نیز به دلیل وجود نقایص بهداشتی به دستور دادستان ممنوع شده بود که با تعهد مدیریت کشتارگاه مبنی بر رفع نواقص و رعایت موازین بهداشتی به چرخه تولید بازگشت اما نظر به عدم تمکین به تعهدات پلمب واحد مذکور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، وی در پایان گفت: به همت کارشناسان و ناظرین دولتی مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در آذربایجان شرقی پلمب شد

یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در آذربایجان شرقی پلمب شد