مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 01:272022-02-02پزشكي

نحوه فعالیت اصناف در شرایط جدید کرونایی


در حال حاضر طبق گزارش وزارت بهداشت هفت میلیون نفر به طور کلی واکسن نزدند و هشت میلیون نفر هنوز دوز دوم را تزریق نکرده اند.

- دبیر اتاق اصناف ایران از تمرکز بر فرهنگسازی برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها خبر داد و گفت که با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دیگر بحث تعطیلی مشاغل در پیک های کرونا مطرح نیست.

محمدباقر مجتبایی در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه فعالیت اصناف در شرایط قرمز کرونایی فعلی اظهار کرد: طبق تجربیات ماه های گذشته در مقابله با شیوع ویروس کرونا، باید استراتژی و سیاستگذاری جدید در این حوزه تعریف می شد.

کمیته امنیتی ستاد کرونا مسئول تصمیم گیری و ساماندهی امور کسب و کارها، فعالیت ادارات و همه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی است.

حدود دو ماه پیش با استفاده از جزییات تجربیات طرح های قبلی و همچنین لزوم پرداختن به معیشت و سلامت در کنار یکدیگر، طرح هوشمند مدیریت کرونا بر بستر سامانه ایران من یا سامانه امید از سوی این کمیته ابلاغ شد.

وی افزود: بارها گونه های مختلف این ویروس شیوع پیدا کرده و بر خلاف تصور ابتدایی، اپیدمی کوتاه مدت نبود.

بنابراین دیگر نمی توان با تعطیلی مشاغل و اداره ها ادامه داد، چراکه این ویروس تمام شدنی نیست و دوره آن هم کوتاه مدت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت اصناف در شرایط جدید کرونایی

نحوه فعالیت اصناف در شرایط جدید کرونایی