مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 00:472022-02-02سياسي

نحوه فعالیت اصناف در شرایط جدید کرونایی


دبیر اتاق اصناف ایران از تمرکز بر فرهنگسازی برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها خبر داد و گفت که با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، - دیگر بحث تعطیلی مشاغل در پیک های کرونا مطرح نیست.

محمدباقر مجتبایی در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه فعالیت اصناف در شرایط قرمز کرونایی فعلی اظهار کرد: طبق تجربیات ماه های گذشته در مقابله با شیوع ویروس کرونا، باید استراتژی و سیاستگذاری جدید در این حوزه تعریف می شد.

کمیته امنیتی ستاد کرونا مسئول تصمیم گیری و ساماندهی امور کسب و کارها، فعالیت ادارات و همه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی است.

حدود دو ماه پیش با استفاده از جزییات تجربیات طرح های قبلی و همچنین لزوم پرداختن به معیشت و سلامت در کنار یکدیگر، طرح هوشمند مدیریت کرونا بر بستر سامانه ایران من یا سامانه امید از سوی این کمیته ابلاغ شد.

وی افزود: بارها گونه های مختلف این ویروس شیوع پیدا کرده و بر خلاف تصور ابتدایی، اپیدمی کوتاه مدت نبود.

بنابراین دیگر نمی توان با تعطیلی مشاغل و اداره ها ادامه داد، چراکه این ویروس تمام شدنی نیست و دوره آن هم کوتاه مدت نیست.

در این شرایط از طرفی جان هر شهروند و حتی پیشگیری از بیماری و درد کشیدن افراد مهم است، اما از سوی دیگر باید زندگی، شغل و ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت اصناف در شرایط جدید کرونایی

نحوه فعالیت اصناف در شرایط جدید کرونایی