مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-02اقتصادي

آمادگی ترک ها برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار ترکیه ای برای احداث شهرک صنعتی تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، گفت: خوشبختانه این سرمایه گذار هم شناخت خوبی از ظرفیت های استان دارد و هم سرمایه و تجربه کافی در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با حضور استاندار آذربایجان شرقی، جلسه فوق العاده ستاد سرمایه گذاری استان با دستور بررسی موانع و مشکلات ایجاد شهرک صنعتی تخصصی با مشارکت سرمایه گذار خارجی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور سرمایه گذار ترکیه ای این پروژه و مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مشخصات فنی و اجرایی پروژه و الزامات و زیرساخت های مورد نیاز آن بررسی شد.

  استاندار آذربایجان شرقی پس از این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توجه به وجود زیرساخت های نسبتاً مناسب، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و فعالیت های تولیدی و صنعتی است.

  عابدین خرّم افزود: تأکید ما در ستاد سرمایه گذاری این است که هر سرمایه گذاری وارد استان می شود همه مسئولان باید برای رفع موانع فعالیت او تلاش کنند و سرمایه گذار در پیچ وخم ادارات گرفتار نشود.

  وی با بیان اینکه سرمایه گذار مسئول رفع موانع نیست، افزود: اگر می خواهیم حرکت و رشد و پیشرفتی در استان اتفاق بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ترک ها برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان

آمادگی ترک ها برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان