مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-02سياسي

اعمال محدودیت های جدید در خوزستان / مدارس و دانشگاه های شهرهای نارنجی غیرحضوری شدند


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت های جدید کرونا در سطح استان خبر داد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد اعمال محدودیت های جدید در خوزستان / مدارس و دانشگاه های شهرهای نارنجی غیرحضوری شدند ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت های جدید کرونا در سطح استان خبر داد.

ولی الله حیاتی عصر چهارشنبه در نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت های جدید کرونایی در شهرها استان براساس رنگ بندی کرونا توضیح داد: در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی با اشاره به محدودیت های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه ها (به استثنای دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارایه می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان به هم استانی ها اکیدا توصیه کرد رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دوز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید در خوزستان / مدارس و دانشگاه های شهرهای نارنجی غیرحضوری شدند

اعمال محدودیت های جدید در خوزستان / مدارس و دانشگاه های شهرهای نارنجی غیرحضوری شدند