مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-02سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان: خدمات نظام در استان را نباید نادیده گرفت


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نقد منصفانه با تخریب متفاوت است، اظهار داشت، منتقدان و آگاهان باید با حفظ عدل و انصاف نسبت به آگاهی رسانی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، حجت.

الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جشن انقلاب با محور انقلاب اسلامی، خودباری و جوانان ایرانی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سقز برگزار شد، در نشست با روحانیان و مسئولان افزود: با وجود اینکه کشور در محاصره اقتصادی است ولی تلاش های زیادی برای عمران و آبادانی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگرچه بخشی از  مشکلات اقتصادی در کشور ناشی از بی تدبیری است ولی نباید تلاش های دولتمردان را نادیده گرفت.

وی با عنوان اینکه، دوری کردن از خط اعتدال و انصاف، باعث مایوس کردن مردم می شود از روحانیان خواست تا در بیان دستاوردها، جوانب عدل و انصاف را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نقد منصفانه با تخریب متفاوت است، اظهار داشت: منتقدان و آگاهان باید با حفظ عدل و انصاف نسبت به آگاهی رسانی تلاش کنند.

حجت الاسلام پورذهبی همچنین بر اهمیت اعتماد به نفس، علاقه به کشور و اسلام، تحصیل و تذهیب نفس و آگاهی دادن مردم تاکید و تصریح کرد باید روحانیان و مسئولان، این محورها را ترویج کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان: خدمات نظام در استان را نباید نادیده گرفت

نماینده ولی فقیه در کردستان: خدمات نظام در استان را نباید نادیده گرفت