مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-02سياسي

هزینه سفر به سوریه کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علیرضا رشیدیان در نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت با اشاره به پیش ثبت نام سفر های زیارتی سوریه که از چهارشنبه گذشته آغاز شده است گفت: - رییس سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر زیارتی به سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علیرضا رشیدیان در نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت با اشاره به پیش ثبت نام سفر های زیارتی سوریه که از چهارشنبه گذشته آغاز شده است گفت: طی این مدت بیش از 4 هزار و 700 نفر پیش ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران ذیربط هرچه سریعتر اقدامات مربوط به هماهنگی و نام نویسی این متقاضیان را انجام می دهند تا امور اعزام توأم با عزت، کرامت، امنیت و سلامت این متقاضیان سفر سوریه و زیارت حرم های مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علی ها انجام شود.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه طی مدت راه اندازی سفر های زیارتی سوریه دست اندرکاران تلاش خود را برای کاهش هزینه ها انجام داده اند، گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته هزینه سفر های 4 شب و سه روز به رقم 8 میلیون و 350 هزار تومان و 3 شب و چهار روزه به 7 میلیون و 962 هزار تومان کاهش یافته است ضمن آنکه بسته سفر هفت روزه به سوریه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سفر به سوریه کاهش یافت

هزینه سفر به سوریه کاهش یافت