مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-02بين الملل

درخواست ضد ایرانی یک سناتور دموکرات از بایدن


در ادامه رویکرد خصمانه مقامات آمریکایی درقبال ایران، یک سناتور دموکرات از رییس جمهور کشورش خواست تا تحریم ها علیه ایران را تشدید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، باب منندز سناتور آمریکایی از ایالت نیوجرسی در یک سخنرانی در جلسه کنگره با ادامه مذاکرات وین برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مخالفت کرد و خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شد.

بنابر گزارش وب سایت رسمی مجلس سنا، منندز در اظهارات ضد ایرانی خود گفت، نمی توان به ایران اجازه داد که آمریکا را برای حصول یک توافق بد یا توافقی موقت تهدید کند که به این کشور فرصت می دهد ظرفیت هسته ای خود را گسترش دهد.

این دقیقا همان چیزی است که من نسبت به چارچوب برجام نگران بودم، توافقی که اجازه می دهد بخش گسترده ای از برنامه هسته ای ایران فعال باقی بماند.

وی در ادامه با طرح این ادعا که ایران در آستانه مجهز شدن به سلاح هسته ای قرار دارد، نه فقط از آمریکا، بلکه از متحدان بین المللی آن نیز خواست که فشارها علیه ایران را افزایش دهند و تحریم ها علیه این کشور را بازگردانند تا ایران برنامه هسته ای و موشکی اش را متوقف کند و دست از اقدامات خود در خاورمیانه و آن چه حمله به نیروهای آمریکایی در این منطقه می خواند، بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ضد ایرانی یک سناتور دموکرات از بایدن

درخواست ضد ایرانی یک سناتور دموکرات از بایدن