مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-02سياسي

افتتاح خط تولید آنتی بیوتیک سازی در ساری/ افتتاح 84 پروژه در ایام دهه فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 84 پروژه به اعتبار بالغ بر 165میلیارد تومان طی ایام دهه مبارک فجر در شهرستان ساری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص جزییات پروژه های افتتاحی، گفت: پروژه های بزرگی در حوزه مسکن، اشتغال زایی، محرومیت زدایی، دارویی و درمانی، برق، آب و طرح های هادی روستایی در شهرستان ساری افتتاح خواهد شد.

نوبخت با اشاره به پروژه افزایش ظرفیت پست توزیع برق ساری با اعتبار 27میلیارد و 500 میلیون تومان، اظهار کرد: کمک به تامین نیاز مصرف انرژی مشترکین، افزایش پایداری شبکه فوق توزیع، جلوگیری از کاهش  ولتاژ و تامین بار مورد نیاز مشترکین منطقه از افتتاح این پروژه حاصل خواهد شد.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اولویت تامین مسکن در اهداف دولت سیزدهم، بیان کرد: سه پروژه بزرگ شهرک ها و مجتمع های مسکونی با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان به همراه چندین واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان ساری افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید آنتی بیوتیک سازی در ساری/ افتتاح 84 پروژه در ایام دهه فجر

افتتاح خط تولید آنتی بیوتیک سازی در ساری/ افتتاح 84 پروژه در ایام دهه فجر