مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-02اقتصادي

معافیت کسب و کار های خُردآسیب دیده از کرونا از پرداخت مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در جلسه امروز خود مصوب کردند که به منظور حمایت از توسعه ابزار های مالی و تسهیل معاملات ابزار های مبتنی بر کالا، - بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق واحد های تولیدی خرد و اصناف آسیب دیده از کرونا که تا سقف 100 میلیون درآمد دارند؛ از پرداخت مالیات معاف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در جلسه امروز خود مصوب کردند که به منظور حمایت از توسعه ابزار های مالی و تسهیل معاملات ابزار های مبتنی بر کالا، تا زمانی که کالا ها در بورس هستند، با گواهی سپرده از پرداخت مالیات معاف هستند.

بر طبق این مصوبه برای جلوگیری از مالیات مضاعف فقط در صورت تحویل کالا به صورت فیزیکی، مصرف کننده نهایی فقط یک بار باید مالیات را پرداخت کند.

همچنین طبق مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق به منظور تشویق سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس تا زمانی که سهم قابل تقسیم نشود و سرمایه گذاری انجام شود، مشمول مالیات بر نرخ صفر می شود.

علاوه بر این بر اساس مصوبه اعضای این کمیسیون به منظور حمایت از تولید و کسب و کار های آسیب دیده از کرونا و همچنین اصناف در این باره تا مبلغ 100 میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف هستند و در مواردی هم که مشمول مالیات می شوند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت کسب و کار های خُردآسیب دیده از کرونا از پرداخت مالیات

معافیت کسب و کار های خُردآسیب دیده از کرونا از پرداخت مالیات