مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-02سياسي

افتتاح 31 پروژه عمرانی در تویسرکان


همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر 31 پروژه عمرانی در شهرستان تویسرکان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، در دومین روز از دهه مبارک فجر 31 پروژه عمرانی در تویسرکان توسط سرپرست فرمانداری با همراهی تنی چند از روسای دستگاه های اجرایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان در این آیین با اشاره به پروژه روشنایی تقاطع شاهزاده ناصر الی تقاطع باباپیرعلی ـ کرزان به طول 650 متر اظهار کرد: این پروژه با صرف 900 میلیون تومان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب در تویسرکان به بهره برداری رسید.

حسین افشاری از افتتاح 30 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در دومین روز از دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان خبر داد و گفت: امروز واحد مسکونی روستای باباپیر به نمایندگی از 30 واحد مسکونی در زیربنای یک هزار و 750 متر مربع افتتاح شد.

 وی توجه ویژه به محرومین را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در همین راستا در اوایل انقلاب حساب 100 امام(ره)، شجره طیبه کمیته امداد و بنیاد مسکن به منظور حمایت از اقشار محروم جامعه ایجاد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان خدمات کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب به جامعه مخاطب خود را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 31 پروژه عمرانی در تویسرکان

افتتاح 31 پروژه عمرانی در تویسرکان