مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-02اقتصادي

تمدید ثبت نام در نخستین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی تا 20 بهمن


مدیراشتغال و کارآفرینی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از تمدید مهلت ثبت نام در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغال زا و کارآفرینی تا 20 بهمن ماه جاری خبر داد .

- ایسنا/البرز مدیراشتغال و کارآفرینی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از تمدید مهلت ثبت نام در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغال زا و کارآفرینی تا 20 بهمن ماه جاری خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم شادمهر در خصوص اهداف این جشنواره گفت: از مهمترین اهداف این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال کار آفرینی و نوآوری، شناسایی ایده های برتر اشتغال زا، تشکیل بانک های اطلاعاتی ایده های برتر اشتغال زا و صاحبان ایده در سراسر کشور، توسعه و ترویج ایده پردازی، فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده های اشتغال زا، شناخت فرصت های شغلی در مناطق و کمک به ایجاد اشتغال پایدار کشور است.

وی در خصوص ثبت نام در این جشنواره افزود: علاقه مندان می توانند ایده های خود را تا تاریخ 20 بهمن 1400 از طریق سامانه https://karafarinanebartar.

mcls.

gov.

ir ثبت نمایند .

شادمهر محور عناوین ایده های مورد قبول برای شرکت در این جشنواره را نام برده و گفت: ایده های ارائه شده باید بصورت یک مدل یا الگوی اشتغال زا در یک منطقه خاص ویا در سطح ملی با موضوعاتی مانند اشتغالزایی وکارآفرینی،اشتغالزایی جوانان وفارغ التحصیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام در نخستین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی تا 20 بهمن

تمدید ثبت نام در نخستین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی تا 20 بهمن