مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-02ورزشي

انتقال حردانی به استقلال خوب است؟


یک مربی فوتبال معتقد است که باید انتقال صالح حردانی به تیم دلخواهش یعنی استقلال صورت بگیرد.

- داریوش یزدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتقال صالح حردانی از فولاد به تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: در همه جای دنیا تغییر و تحولات در تیم ها وجود دارد و به نظر من وقتی یک بازیکن تمایل و علاقه اش به حضور در تیم دیگری باشد، قطعا با توجه به این که ورزشکاران ما هنوز حرفه ای نیستنند و تفکرات حرفه ای ندارند، این موضوع روی کیفیت فنی شان تاثیر منفی می گذارد که به دلیل موضوعات روحی روانی است که به بازیکن وارد می شود.

حتی دیدیم به همین دلیل و تاثیری که بحث انتقال سعادت حردانی به استقلال، روی عملکرد این بازیکن گذاشته بود، صدای کادر فنی فولاد درآمده بود.

وی ادامه داد: به هر حال وقتی دل یک بازیکن به حضور در تیم دیگری است و دیگر تمایل و شرایط لازم برای ماندن در تیم فعلی اش ندارد، به نظرم باید انتقال او صورت بگیرد و بحث انتقال حردانی نیز باید انجام شود.

گویا قرار است معاوضه ای هم صورت بگیرد و باید این معاوضه به صورتی باشد که نیازهای فولاد برطرف شود و اگر این اتفاق رخ دهد باید آن را به فال نیک بگیریم.

امیدوارم در مجموع، مجموعه فولاد در این انتقال و معاوضه هوشمندانه عمل کند و منافع باشگاه را در این جابه جایی در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حردانی به استقلال خوب است؟

انتقال حردانی به استقلال خوب است؟