مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-02ورزشي

مناسب سازی فرهنگسراها و اماکن ورزشی ویژه معلولان در بندرعباس ضرورت دارد


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال های اخیر، کارهایی در حوزه دسترس پذیری مبلمان شهری انجام شده، اما به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای معلولان نیست.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال های اخیر، کارهایی در حوزه دسترس پذیری مبلمان شهری انجام شده، اما به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای معلولان نیست.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: مدیریت شهری زمانی موفق است که بتوانیم مناسب سازی انجام دهیم و در مبحث معلولین دغدغه ای نداشته باشیم.

معلولیت نگاه ویژه خداوند به کسانی است که بیشتر دوستشان دارد پس در راه خدمت رسانی به این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با بیان اینکه جایگاهی که معلول دارد و تاثیرگذاری آنان به عنوان قشری موثر که معلولیتی داشته که یا جنبه وراثت داشته یا بر اثر سانحه ای است باید حفظ شود، تصریح کرد: در حوزه ورزش در فضاهای ورزشی، پارک ها و بوستان ها و کتابخانه ها به معلولان خدمات ویژه و رایگان ارائه شود و سازو کاری فراهم شود تا امورات در زمان حریق و حادثه به آن ها آموزش داده شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: حوزه شهری ارتباط مستقیم با زندگی معلولان دارد چرا که تررد ایمن در سطح شهر برای آن ها از سایر اقشار جامعه اهمیت بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی فرهنگسراها و اماکن ورزشی ویژه معلولان در بندرعباس ضرورت دارد

مناسب سازی فرهنگسراها و اماکن ورزشی ویژه معلولان در بندرعباس ضرورت دارد