مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-02اقتصادي

داستان تخریب منازل سازمانی راه و شهرسازی به کجا رسید؟/ حق با مردم است یا مسوولین؟


نیروهای اداره راه و شهرسازی استان ایلام با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تخلیه و تخریب منازل مسکونی که در منطقه صنایع شهر ایلام واقع شده اقدام کرده اند که این موضوع سبب گلایه ساکنین شده و خواستار رسیدگی از طرف مسئولین هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام؛ محمد شعبانی: مسکن برای مردم از نان شب مهم تر و به پشتوانه مبدل شده؛ دغدغه قیمت مسکن در سراسر کشور به یک بحران تبدیل و چه بسا زندگی هایی را نابود کرده است.

استان ایلام از این مشکل مسکن بیشترین ضربه را خورده و به متورم ترین استان کشور تبدیل و زندگی را در این استان محروم غیر قابل توصیف کرده است؛ برای مردم این دیار نفسی باقی نگذاشته است که گویا برای مسوولین این امر یک مسئله عادی و نه چندان مهم است که حاضر به رفع این گونه مشکلات نیستند.

 اما در همین حین ساکنان منطقه صنایع شهر ایلام که از کارکنان دولت، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و سایر اقشار هستند؛ در منازل سازمانی سالیان سال زندگی می کنند اما این روزها مسوولین راه و شهرسازی برای تخلیه این ساکنین و آواره کردن آن ها اقداماتی انجام داده است! قانون اصلاحیه ماده (8) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب 1387 که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 28 آذر ماه 1389 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 15 دی ماه 1389 به تأیید شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تخریب منازل سازمانی راه و شهرسازی به کجا رسید؟/ حق با مردم است یا مسوولین؟

داستان تخریب منازل سازمانی راه و شهرسازی به کجا رسید؟/ حق با مردم است یا مسوولین؟