مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-02سياسي

«فرهنگ بان» جدید آمد


شماره نهم و دهم «فرهنگ بان» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شماره با سخن سردبیر، مرتضی هاشمی پور آغاز می شود و بخش اقتراح: ایران در قرنی که گذشت با این مطالب همراه است: قرنی که گذشت، اما چه گذشتنی نوشته کاوه بیات و سکولاریزاسیون، فرایندی طبیعی یا سیاستی اراده گرایانه و یا هر دو؟ نوشته علیرضا مناف زاده.

شمه ای دیگر از داستان مصاحب و مینوی نوشته محمد دهقانی در بخش ارمغان مینوی، جامعه پذیری فساد دانشگاهی و بازتولید و بسط فساد از داود حسینی هاشم زاده در بخش دانشگاه، ایران و اَنیران: شکل گیری یک افسانه نوشته دیک دِیویس با ترجمه عبدالوحید بیات و شهر گمشدگان نوشته الیاس خوری با ترجمه رامک رامیار در بخش نظرگاه، مسئله شناسی چیست؟ از میشل مه یر با ترجمه مازیار مهیمنی و انسان وجودی شبهه انگیز نوشته ژیل دلوز با ترجمه فرزاد سلامی فر در بخش فلسفه و اعتصاب دانش آموزان دبیرستان های تهران: 20 دی 1338 از محمدحسین خسروپناه، روزنامه خرّم؛ ارگان نوکرها نوشته سیّدفرید قاسمی و ریشه های انقلاب از ایی.

ایچ.

کار با ترجمه محمود حبیبی در بخش تاریخ درج شده اند.

بزرگ شاعرِ بارقه هایِ کوچک؛ به یاد سعدی یوسف نوشته موسی اسوار، سگِ امیلی دیکنسون نوشته احمد اخوت، ملاحظاتی درباره قریحه طنز کافکا نوشته دیوید فاستر والاس با ترجمه پوریا کاظمی و شیطان؛ تصویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهنگ بان» جدید آمد

«فرهنگ بان» جدید آمد