مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-02فرهنگي

ترانه باران میزبان «آشوب 9» می شود


«آشوب 9» عنوان نمایشگاه نقاشی خط های جعفرعلی سروی همپا است که از 15 تا 23 بهمن ماه در گالری ترانه باران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

- آشوب 9 عنوان نمایشگاه نقاشی خط های جعفرعلی سروی همپا است که از 15 تا 23 بهمن ماه در گالری ترانه باران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، آشوب 9 عنوان نهمین نمایشگاه انفرادی جعفر علی سروی است و در این نمایشگاه مجموعه جدیدترین نقاشی خط های جعفرعلی سروی همپا که با تکنیک آکریلیک و ترکیب مواد بر روی بوم خلق شده اند، در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

سبک کاری او در قالب فرم های دوار و پر از رنگ های درهم تنیده و پیچیده است که پیداست الهام از صور خیال دارند و بیننده را محو خیال انگیزی خود می کند تا با سیر در عمق رنگ ها و فرم های چشم نواز سفری را به فراسوی دیگر آغاز کند و در این آشوب هندسی به نظمی زیبا و منطقی در درون خویش نائل آید و در نهایت آرامش، به وادی عقل و عشق قدم گذارد.

جعفرعلی سروی همپا متولد 1350 تکاب، کارشناس هنرهای تجسمی، فارغ التحصیل فوق ممتاز و مدرس رسمی انجمن خوشنویسان ایران است.

پیش تر، مجموعه آشوب 4 این هنرمند در گالری ترانه باران به نمایش گذاشته شده بود و اثری از او در نخستین حراج باران نیز به فروش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانه باران میزبان «آشوب 9» می شود

ترانه باران میزبان «آشوب 9» می شود