مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-02پزشكي

فعلا کمبود داروی کرونا نداریم/ کمبود آنتی بیوتیک کودکان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به وضعیت موجودی داروهای کرونا بیان کرد: فعلا هیچ گونه کمبود و مشکلی در بازار وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به وضعیت موجودی داروهای کرونا بیان کرد: فعلا هیچ گونه کمبود و مشکلی در بازار وجود ندارد.

ناصر وحدتی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره نامه اخیر این معاونت به شرکت های توزیع دارو مبنی بر اینکه نسبت به جذب و تهیه داروها از تهران اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار کرد: نامه ای را به شرکت های توزیع دارو ارسال کردیم تا این شرکت ها داروهای مصرفی کرونا را از تهران جذب کنند و در دوران اوج پیک ششم با مشکلی در سطح شهر مواجه نشویم.

این نامه به معنای کمبود داروها در حال حاضر نیست.

اکنون هیچ کمبودی وجود ندارد؛ به عنوان مثال در موج قبلی با مشکل کمبود آمپول رمدسیویر مواجه شدیم، اما الان از این آمپول 80 هزار در مشهد موجودی داریم.

وی ادامه داد: به شرکت ها اطلاع دادیم که برای هفته های آینده پیش بینی لازم را داشته باشند که نه تنها در بیمارستان ها بلکه در سطح غیربیمارستانی هم با کمبود دارو مواجه نشویم و شرکت ها موظف شدند موجودی داروهایشان را به روز و کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا کمبود داروی کرونا نداریم/ کمبود آنتی بیوتیک کودکان

فعلا کمبود داروی کرونا نداریم/ کمبود آنتی بیوتیک کودکان