مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-02اجتماعي

سراهای محلات، فرهنگسراها و سالن های سرپوشیده ورزشی تهران تعطیل می شود


سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطر سازمان مدیریت بحران شهر تهران تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران را تشریح کرد.

- سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطر سازمان مدیریت بحران شهر تهران تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران را تشریح کرد.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران که با حضور سازمان ها و نهادهای عضو این ستاد در سالن مرکز فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: این جلسه با توجه به روند صعودی ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرها و لزوم رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی تصمیماتی برای مقابله و کنترل شیوع این بیماری در تهران برگزار و در آن آخرین تصمیمات برای مقابله با کرونا اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه در این نشست در خصوص لزوم واکسیناسیون صد در صدی کارکنان شهرداری تهران، الزام استفاده از ماسک در محیط کار، ممانعت از ورود افراد دارای علائم بیماری به محل کار و پیگیری قرنطینه کارکنان دارای علائم بیماری توسط بالاترین مقام مسئول بحث و تبادل نظر شد، گفت: همچنین بر تهیه دستورالعمل و سازو کار اجرایی بهره برداری از ظرفیت نیروهای داوطلب واکنش اضطراری محله که به اختصار دوام نامیده می شوند به عنوان ثبات در کمک رسانی به واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراهای محلات، فرهنگسراها و سالن های سرپوشیده ورزشی تهران تعطیل می شود

سراهای محلات، فرهنگسراها و سالن های سرپوشیده ورزشی تهران تعطیل می شود