مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-02بين الملل

سناتور آمریکایی: بایدن باید تحریم ها علیه ایران را تشدید کند


رییس کمیته روابط خارجی سنا ضمن مخالفت با مذاکرات وین، خواستار تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باب منندز رییس دموکرات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در جلسه ای در کنگره ضمن اعلام مخالفت با ادامه مذاکرات وین برای رفع تحریم های ایران، از دولت بایدن خواست که تحریم علیه ایران و شرکت هایی را که با این کشور تعامل دارند، تشدید کند.

وی در سخنرانی خود ضمن ابراز نارضایتی از افزایش واردات نفت ایران از سوی چین گفت: چین در حال خریداری نفت ایران با تخفیف است.

چین در سال گذشته، 350 تا 650 هزار بشکه نفت خام در روز از ایران خریداری کرده که معادل انتقال 10 میلیارد دلار به ایران می شود که این در تناقض با تحریم های فعلی است .

وی سپس با ابراز مخالفت با ادامه مذاکرات وین، از دولت بایدن خواست برای مقابله با برنامه هسته ای و موشکی و فعالیت های ایران در منطقه، سیاست جدیدی را در پیش بگیرد و اجرای تحریم ها علیه ایران و شرکت هایی که با این کشور تعامل دارند را تشدید کند.

این سناتور دموکرات در این خصوص ادامه داد: دولت (جو) بایدن باید تحریم ها علیه ایران را اجرا کند و شرکت های چینی که با ایران تعامل دارند را طوری هدف قرار دهد که متحمل هزینه های سنگینی شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: بایدن باید تحریم ها علیه ایران را تشدید کند

سناتور آمریکایی: بایدن باید تحریم ها علیه ایران را تشدید کند