مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-02بين الملل

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای دو هکر ایرانی


وزارت امور خارجه آمریکا در ازای دریافت اطلاعات درباره طرح ادعایی دو هکر ایرانی برای مداخله در انتخابات 2020 ایالات متحده، تا 10 میلیون دلار جازه تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه پس از وارد کردن اتهامات ادعایی در ماه نوامبر علیه دو فرد که هکرهای مظنون ایرانی خوانده بود، اعلام کرد که ایالات متحده به دنبال اطلاعاتی درباره مداخله گزارش شده ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکاست.

این وزارتخانه در بیانیه ای مدعی شد: وزارت امور خارجه (آمریکا) به دنبال اطلاعاتی درباره بازیگران سایبری ایرانی سید محمد حسین موسی کاظمی و سجاد کاشیان - پیمانکاران شاغل در شرکت سایبری ایرانی Emennet Pasargad (ایمن نت پاسارگاد) - است که در یک عملیات آنلاین چند مرحله ای تحت حمایت دولت ایران شرکت داشتند که سعی داشت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مداخله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری نشنال نیوز ، دو هکر مظنون در نوامبر 2021 به اتهام نقش داشتن در یک کارزار ایمیلی انتخاباتی که مردم را تشویق به انتخاب مجدد دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا می کرد، متهم شدند و با تحریم و اتهامات فدرال روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای دو هکر ایرانی

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای دو هکر ایرانی