مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-02سياسي

دبیرکل جنبش «نجباء» درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش در پی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال این مرجع عالی قدر نوشت: - دبیرکل جنبش نجباء درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی اعلام کرد: آیت الله گلپایگانی عمر مبارک خود را در راه دین خدا و خدمت به مردم صرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش در پی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال این مرجع عالی قدر نوشت: با قلب هایی مملو از غم و اندوه از وفات آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی باخبر شدیم.

بر اساس این گزارش، اکرم الکعبی در توصیف شخصیت بارز این مرجع تقلید شیعیان آورده است: مرجعی که روح پاک ایشان پس از عمری مبارک و سرشار از بخشندگی در راه دین خدا، تلاش در راستای خدمت رسانی به مردم و همچنین برطرف کردن نیاز های آن ها و اصلاح روابط شان عروج کرد.

وی در پایان افزوده است: ما این مصیبت بزرگ را به خانواده بزرگوار این عالم و به علمای کرام و همه مؤمنان تسلیت گفته و از خداوند متعال می خواهیم که این فقید را در کنف رحمت خود قرار داده و با اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جنبش «نجباء» درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

دبیرکل جنبش «نجباء» درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت