مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 02:272022-02-01بين الملل

الحوثی: آمریکا و اسراییل دشمن واقعی مسلمانان هستند


رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیئت های قبایل الجوف و مأرب گفت که آمریکایی ها و اسراییلی ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در دیدار با دو هیئت قبایل الجوف و مأرب بر ضرورت اطمینان از امنیت و ثبات و غلبه روحیه برادری میان اعضای قبایل تأکید کرد و خواستار اصلاح عمومی در استان الجوف و بهبودی اوضاع امنیتی، ثبات و همکاری بین روسای قبایل این استان شد.

الحوثی تأکید کرد که آمریکایی ها و اسراییلی ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند و اسراییل و متحدانش ملت یمن را دشمن مشترک خود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، وی در ادامه با اشاره به بمباران زندانی در صعده از سوی ائتلاف سعودی افزود: چند روز پیش دشمن با حمله به زندانی در صعده جنایتی به صورت عمدی مرتکب شد، هر چند که سازمان ملل و سایر نهاد ها از محل زندان این موضوع مطلع بودند.

رهبر انصارالله همچنین به سفر دو روز پیش رییس رژیم صهیونیستی به امارات پس از عبور از آسمان عربستان اشاره کرد و گفت اسحاق هرتزوگ رییس اسراییل به امارات سفر کرد و عربستان حریم هوایی خود را به روی او باز کرد، اما حریم هوایی خود را به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: آمریکا و اسراییل دشمن واقعی مسلمانان هستند

الحوثی: آمریکا و اسراییل دشمن واقعی مسلمانان هستند