مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 01:022022-02-01سياسي

افتتاح و بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان


هم زمان با دهه فجر، 143 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 1033 میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: هم زمان با دهه فجر، 143 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 1033 میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به بهره برداری می رسد.

محمدعلی احمدی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب است، اظهار کرد: این ایام، فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به افتتاح 143 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال، گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هم زمان با دهه مبارک فجر، 143 پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان مجموعاً با اعتباری افزون بر 1033میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی، منابع داخلی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دهیاری ها و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی افزود: بخش عمده این پروژه ها، شامل 125 پروژه با اعتباری افزون بر 1009 میلیارد تومان در شهرهای شهرستان اصفهان آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان

افتتاح و بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان