مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:372022-02-01سياسي

اردوی راهیان نور دانشجویی اسفندماه از سر گرفته می شود


اردوی راهیان نور دانشجویی در صورت بهبود شرایط کرونایی از اسفندماه از سر گرفته می شود.

- یزد- مسئول بسیج دانشجویی یزد گفت: اردوی راهیان نور دانشجویی در صورت بهبود شرایط کرونایی از اسفندماه از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دو سال گذشته موفق به برگزاری اردوی راهیان نور نشدیم اما خوشبختانه امسال به دلیل واکسیناسیون و کاهش شدت این بیماری احتمال از سرگیری اردوی راهیان نور وجود دارد.

مسئول بسیج دانشجویی یزد ادامه داد: اکنون بسیج دانشجویی به عنوان دبیر قرارگاه علم الهدی استان یزد تمام تلاش خود را می کند تا حضور دانشجویان در این اردو به صورت حداکثری اتفاق بیفتد.

وی یادآور شد: در همین راستا هم اکنون 25 نفر از فعالان دانشجویی دانشگاه های مختلف استان برای آشنایی با منطقه به خوزستان اعزام شده اند.

پورمیرزایی خطاب به روسای دانشگاه اعلام کرد: از مسئولان دانشگاه درخواست داریم که در هر دانشگاه یک شورای اجرایی با ریاست رییس دانشگاه و دبیر بسیج دانشجویی تشکیل شده و تمام مسئولانی که می توانند به برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد بزرگ کمک کنند در این شورا عضو شده تا بحث برگزاری اردو و موانع و مشکلات پیش رو را حل نمایند.

وی بیان کرد: برای افزایش استقبال دانشجویان، برگزاری اردو ویژه دانشجویان متاهل و همچنین حضور اساتید در کنار دانشجویان مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان نور دانشجویی اسفندماه از سر گرفته می شود

اردوی راهیان نور دانشجویی اسفندماه از سر گرفته می شود