مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-01بين الملل

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند


«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند، بر ضرورت تسلیم نشدن مقابل آنها و حفظ وحدت تأکید کرد.

- به نقل از پایگاه خبری المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه با نمایندگانی از قبایل مناطق خب و الشعف ، الیتمه و دهم از توابع استان الجوف و العبدیه در استان مأرب دیدار کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدارها که برادری و همکاری را بین فرزندان ملت یمن تقویت می کند، گفت: ما باید برای تقویت امنیت و ثبات و برقراری تفاهم و برادری بین فرزندان الجوف، تمام توان خود را به کار بگیریم.

ما برقراری صلح و سازش عمومی در الجوف را خواستاریم و تأکید می کنیم امنیت و ثبات باید در این استان برقرار شود و طرف های رسمی و شخصیت های برجسته و ذی نفوذ برای حل مشکلات همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دشمنان برای ایجاد اختلاف بین فرزندان یمن و تفرقه افکنی بین آنها تحت عناوین مختلف تلاش می کنند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان واقعی مسلمانان هستند و برای سو استفاده از مشکلات داخلی امت در راستای تحقق اهداف خود تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند