مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-01اقتصادي

صدور مجوز کارگزاری بورس بعد از 12 سال


معاون سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در راستای تسهیل صدور مجوزها در بازار سرمایه، مجوز تاسیس نخستین شرکت کارگزاری بورس پس از 12 سال صادر شد.

- با نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، علیرضا ناصر پور اظهار کرد: در راستای تسهیل صدور مجوزها در بازار سرمایه، مجوز تاسیس نخستین شرکت کارگزاری بورس پس از 12 سال صادر شد.

این شرکت کارگزاری که چندی قبل مجوز موافقت اصولی خود را از سازمان بورس دریافت کرده بود، موفق به طی فرایندهای لازم شد و بدین ترتیب توانست وضعیت شرکت خود را به تاسیس برساند و امید است که بعد از دریافت مجوز تاسیس، به زودی مجوز فعالیت خود را دریافت کند.

وی گفت: علاوه بر این شرکت، طی سه ماه گذشته، مجوز موافقت اصولی 5 شرکت کارگزاری هم صادر شده است و فرایند بررسی شرکت های کارگزاری به سرعت ادامه دارد و در آینده ای نزدیک در خصوص مابقی شرکت های دیگر که درخواست داده بودند، تصمیم گیری و ابلاغ نظر خواهد شد.

ناصر پور ادامه داد: علاوه بر این، درباره سایر نهادهای مالی در این بازه زمانی مجوز موافقت اصولی 4 شرکت جدید سبدگردان دیگر نیز صادر شد و همچنین مجوز تاسیس 2 شرکت سبدگردان هم که از قبل موافقت اصولی خود را دریافت کرده بودند صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز کارگزاری بورس بعد از 12 سال

صدور مجوز کارگزاری بورس بعد از 12 سال