مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:022022-02-01بين الملل

رهبر انصارالله: آمریکا و اسراییل، دشمنان واقعی مسلمانان هستند


رهبر جنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه آمریکاییها و اسراییلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند، گفت که این دشمنان، در پی تفرقه افکنی بین مردم یمن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه شنبه میزبان یک هیأت از قبایل خب ، الشعف ، الیتمه و دهم  از الجوف و یک هیأت از قبیله العبدیه  در مأرب بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد: ما باید نسبت به برقراری امنیت و ثبات و همچنین حاکم شدن تفاهم و برادری بین ساکنان الجوف، اهتمام داشته باشیم .

وی ضمن درخواست صلح عمومی در الجوف، تأکید کرد، امنیت و ثبات و همکاری باید بین مسئولان و افراد سرشناس در این استان برقرار شود.

وی ضمن ابراز خرسندی نسبت به هر گونه دیدار که تثبیت کننده برادری و همکاری بین ملت یمن باشد، خاطر نشان کرد، دشمنان براق تفرقه افکنی بین مردم یمن با عناوین مختلف تلاش می کنند.

رهبر انصارالله با بیان اینکه آمریکاییها و اسراییلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند ، تصریح کرد: آنان تلاش می کنند که از مشکلات داخل امت [اسلامی] برای اهداف خود بهره برداری کنند.

اسراییل و مزدوران آن، ملت یمن را دشمن مشترک خود می دانند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: آمریکا و اسراییل، دشمنان واقعی مسلمانان هستند

رهبر انصارالله: آمریکا و اسراییل، دشمنان واقعی مسلمانان هستند