مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-01فرهنگي

«شادروان» یک ملودرام است و نمی توان آن را یک کمدی دانست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نشست خبری فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی با حضور این کارگردان، عباس نادران تهیه کننده، - رویا تیموریان در نشست خبری فیلم شادروان گفت: سالیان سال است که در جشنواره فجر پیش از دیده شدن فیلم ها درمورد آن ها نقد نوشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نشست خبری فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی با حضور این کارگردان، عباس نادران تهیه کننده، امید گلزاده طراح گریم، مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری، بهزاد عبدی آهنگساز، رضا رویگری، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، سینا مهراد، گلاره عباسی، رویا تیموریان، ایمان برات پور بازیگران، بابک اردلان صداپرداز، عماد خدابخش تدوینگر شامگاه امروز سه شنبه 12 بهمن در محل برج میلاد برگزار شد.

رضا رویگری هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان ویژه این نشست بود و در ابتدای نشست ضمن خسته نباشید به اهالی رسانه، گفت: امیدوارم که نقشم را دوست داشته باشید.

از آقای نمازی و تمامی عوامل و همکارانم تشکر می کنم.

در ادامه حسین نمازی کارگردان فیلم در خصوص فیلمنامه این کار، گفت: فیلمنامه این اثر، قصه ای منسجم دارد اما در بطن آن خرده روایت هایی هم به چشم می خورد که اگر وجود نداشت فیلم الکن می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شادروان» یک ملودرام است و نمی توان آن را یک کمدی دانست

«شادروان» یک ملودرام است و نمی توان آن را یک کمدی دانست