مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-01سياسي

شهرک سلامت در همدان ایجاد می شود/ «تعهد» ملاک انتصاب مدیران است


استاندار همدان با اشاره به ظرفیت توریسم سلامت در همدان، گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا شهرک سلامت را با کمک بخش خصوصی در همدان ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر با بیان اینکه امام (ره) بت دو هزار و 500 ساله نظام شاهنشاهی ضدمردمی را شکست، گفت: اقدام امام (ره) ایستادن در برابر نظام شاهنشاهی بود، نظامی که در جهت وابستگی و اتکای به بیگانه و استقلال زدایی از کشور در حرکت بود.

وی با بیان اینکه پایه جمهوری اسلامی بر علم و فناوری است و پایه طاغوت بر جهل و نادانی بود؛ تصریح کرد: این روزها شاهدیم که رسانه های غربی به دنبال تطهیر چهره منحوس نظام شاهنشاهی اند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم این روزها در تلاش است تا بتواند با آواربرداری از مشکلات مردم، اعتمادهای مخدوش شده را بازگرداند.

قاسمی فرزاد از افتتاح و کلنگ زنی 577 پروژه در استان همدان طی ایام دهه فجر سال جاری خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 360 میلیارد تومان پیش خواهند رفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر ضرورت دانش بنیان کردن تولید محصولات کشاورزی در استان همدان، خواستار اجرای الگوی کشت و توجه به کشت گلخانه ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک سلامت در همدان ایجاد می شود/ «تعهد» ملاک انتصاب مدیران است

شهرک سلامت در همدان ایجاد می شود/ «تعهد» ملاک انتصاب مدیران است