مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-01پزشكي

همه چیز در مورد جراحی اسلیو معده


عمل اسلیو معده (Sleeve Gastrectomy)، یک روش جراحی کاهش وزن است که به صورت لاپاراسکوپی انجام می شود، در واقع قسمتی از معده را که وظیفه ترشح کننده گی هورمون گرسنگی (گرلین) را دارد بر می دارند (حدود 80 درصد معده)؛ - همچنین بیمار ممکن است بعد از عمل اسلیو معده، هزینه هایی را برای گرفتن مربی ورزشی، تامین مکمل ها و جراحی های زیبایی کنار بگذارد.

مراحل عمل اسلیو معده چیست؟ بیمار مبتلا به چاقی، برای درمان آن و در نهایت انتخاب روش عمل لاغری اسلیو معده، مراحلی را می گذراند که در ادامه به آن اشاره می کنیم: مرحله اول: جراحی اسلیو معده مناسب من است؟ قبل از انتخاب عمل جراحی اسلیو معده به عنوان تنها راه درمان بیماری چاقی، فرد باید توسط پزشک مطمئن شود که آیا این روش درمان مناسب او هست یا نه؟ به عبارت دیگر، بیمار باید شرایط لازم برای عمل اسلیو معده را دارا باشد؛ شرایط او توسط جراح لاغری با معیار های تعیین شده توسط سازمان جهانی بهداشت ارزیابی خواهد شد.

مرحله دوم: انتخاب جراح لاغری اگر از فیلتر مرحله اول رد شده و کاندید عمل جراحی آستینی معده بودید، باید برای گرفتن مشاوره اولیه از جراح لاغری که انتخاب کردید اقدام کنید.

در جلسه مشاوره پزشک درباره نوع جراحی، مزایا و معایب و هزینه ها صحبت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز در مورد جراحی اسلیو معده

همه چیز در مورد جراحی اسلیو معده