مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-01بين الملل

مذاکره با چین و روسیه برای ساخت فرودگاه های جدید تا 25 سال آینده


پروژه های ساخت فرودگاه های جدید مربوط به 20 تا 25 سال آینده است و ما برای توسعه و ساخت فرودگاه های جدید تا 25 سال دیگر با چین و روسیه به مذاکره نشسته ایم.

- پروژه های ساخت فرودگاه های جدید مربوط به 20 تا 25 سال آینده است و ما برای توسعه و ساخت فرودگاه های جدید تا 25 سال دیگر با چین و روسیه به مذاکره نشسته ایم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها اظهار داشت: با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه های جدید در ایران وارد مذاکره شده ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی تر می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سیاوش امیرمکری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت، راهبری 53 فرودگاه کشور بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران است، اظهار داشت: امروز در تمام فرودگاه های کشور، پروژه های توسعه ای و تجهیز فرودگاه ها در راستای افزایش ایمنی پروازها را به اجرا رساندیم که در 7 فرودگاه کشور 12 پروژه خاص و مهم مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در پاسخ به سوال ایلنا درباره مذاکرات با کشورهای چین و روسیه در راستای خرید تجهیزات و سیستم های ناوبری و فرودگاهی گفت: با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه های جدید در ایران وارد مذاکره شده ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی تر می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با چین و روسیه برای ساخت فرودگاه های جدید تا 25 سال آینده

مذاکره با چین و روسیه برای ساخت فرودگاه های جدید تا 25 سال آینده