مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-01ورزشي

ساواته ایران در سطح قاره آسیا پیشگام است


بدون تردید، ساواته ایران چه در ابعاد فنی و مربیگری و چه داوری در سطح قاره آسیا، کشوری پیشگام محسوب می شود و در سطح جهانی نیز جزو بهترین های جهان محسوب می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، در شرایطی که تیم ملی ساواته ایران با عملکردی فوق العاده و کسب 35 مدال طلا، نقره و برنز در سومین دوره مسابقات آسیایی، به سومین مقام قهرمانی متوالی دست یافت، همزمان افتخار دیگری نیز برای ساواته ایران به ثبت رساندند.

   شهرام افتخاری داور بین المللی ساواته ایران که مسئولیت سرداوری مسابقات را نیز بر عهده داشت با اشاره به اینکه در آکادمی آموزش ساواته در شهر بم، به آموزش علاقمندان ساواته در سنین مختلف می پردازیم، اظهار داشت: به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان در چند دوره مسابقات جهانی از جمله مسابقات جهانی 2018 بلغارستان و 2019 تونس و همچنین مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ 2019 حضور داشتم ولی در این دوره به درخواست خودم و موافقت رییس انجمن، تصمیم گرفتم صرفا به روی داوری متمرکز شوم.

این ورزشکار بمی که علاوه بر مسئولیت کمیته داوران انجمن ساواته ایران، مسئولیت ساواته استان کرمان را نیز بر عهده دارد، افزود: با توجه به اینکه مسئولیت سرداوری این مسابقات را نیز بر عهده داشتم، عملا وظیفه ای دوچندان از طرف کنفدراسیون ساواته آسیا به اینجانب سپرده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساواته ایران در سطح قاره آسیا پیشگام است

ساواته ایران در سطح قاره آسیا پیشگام است